نیوروٹیک ایس اے نے گردن توڑ مرگی کے علاج کے لیے ADNS-300 سسٹم کے لیے یورپین سی ای مارک منظوری کا اعلان کر دیا

لوویں لا نیووے، بیلجیئم، 7 جون 2012ء/پی آرنیوزوائر–

گردن توڑ مرگی کے لیے ویگس نرو اسٹمولیشن کا علاج یورپ میں دستیاب ہوگا

بیلجیئم میں واقع نیورواسٹمولیشن آلات بنانے اور تیار کرنے والے ادارے نیوروٹیک ایس اے (http://www.neurotech-int.eu) اعلان کرتا ہے کہ اس نے اپنے ADNS-300 سسٹم کے لیے یورپین سی ای مارک حاصل کر لیا ہے جو گردن توڑ مرگی کے علاج کے لیے ہے۔ جراحی طور پر نصب ہونے والا ADNS-300 سسٹم گردن میں قحفی رگ میں برقی دھمک چھوڑتا ہے۔ ایک پیس میکر کے طور پر کام کرنےوالا یہ آلہ دماغ کی طرف تحریک پیدا کرتا ہے۔

“ایڈونس تھراپی” ایسے مریضوں کے لیے علاجی طریقے کے طور پر ADNS-300 اسٹمولیٹر استعمال کرتی ہے جن پر مرگی کے خاتمے کی دوائیں اثر نہ کریں اور وہ مرگی (دماغ) کی جراحی کے قابل بھی نہ ہوں۔ ADNS-300 دنیا کا پہلا ری چارج ایبل نیورواسٹمولیٹر برائے قحفی رگ تحریک ہے۔ آلے میں ایک جدید الیکٹروڈ اور ایک امید افزا “حسی” فیچر شامل ہے جو علاج کےاثر کو کنٹرول کرنے کے لیے ایک اہم ٹیکنالوجی انقلاب ثابت ہو سکتا ہے۔ مریض ایک ریموٹ کنٹرول اور چارج استعمال کریں تاکہ وہ سسٹم کو  کھول/بند کر سکیں اور نیورواسٹمولیٹر کو ری چارج کر سکیں۔ “ری چارج ایبل سسٹم زیادہ کم خرچ ثابت ہو سکتا ہے، خصوصاً اگر بیٹریوں کو تبدیل کرنے کے لیے سرجیکل آپریشنز سے کئی مرتبہ بچا جاتا ہے تو۔ یہ مریضوں کو زیادہ آزادانہ طور پر زندگی گزارنے اور بیٹری کی تبدیلی کے لیے جراحی سے پیدا ہونے والی ممکنہ پیچیدگیوں کے خطرات کو کم کرنے میں مدد دیتی ہے۔” ‘نیوروماڈیولیشن پال ایلڈرج ایٹ آباد میں ریچارج ایبل سسٹمز کا کردار’۔

نیوروٹیک ایس اے کے سی ای او مائیکل ٹروسٹرز نے کہا کہ “ہم اپنی ملکیتی مصنوعات کی رینج تیار کرنے میں اس کلیدی سنگ میل پر پہنچنے پر خوش ہیں اور ہماری نظریں اس طریقہ علاج کو یورپی کے کلیدی مراکز فضیلت میں تمام مستحق مریضوں تک پہنچانے پر مرکوز ہیں۔” جناب ٹروسٹرز نے مزید کہا کہ “ہمیں یقین ہے کہ یہ بے مثال و جدید طبی آلہ گردن توڑ مرگی سے دوچار مریضوں کی دیکھ بھال کے لیے ایک اہم آلہ ثابت ہوگا۔ حسی خصوصیات، ایک مرتبہ طبی طور پر توثیق کے بعد، وی این ایس کے شعبے میں ایک انقلابی تبدیلی کی نمائندگی کر سکتی ہے۔” آلے کے ابتدائی طبی تجربے اور اس کی مختلف خصوصیات نے امید افزا نتائج پیش کیے ہیں (ال طاہری آر، رائیڈٹ آر، مولیٹ ایل ایٹ آل، ایک جدید قابل تنصیب قحفی رگ تحریکی نظام (ADNS-300) برائے مشترکہ تحریک اور قحفی رگ کی ریکارڈنگ۔ مرگی معاملہ 2010;92:231-9)

عالمی ادارۂ صحت کے مطابق 1000 افراد میں متحرک مرگی کے پھیلاؤ کا تناسب 5سے 10 ہے۔ تقریباً ایک تہائی مرگی کے مریضوں پر طبی علاج اثر نہیں کرتا یعنی وہ “گردن توڑ” مرگی کا شکار ہوتے ہیں اور یوں وہ ایڈونس تھراپی کے ممکنہ امیدوار ہیں۔

سوپارٹیک کے سی ای او اور نیوروٹیک کے بورڈ رکن جناب فلپ دیوروئے کے مطابق “نیوروٹیک کا کمرشل منظرنامہ یورپ میں بہت پرکشش ہے کیونکہ متنوع ایپلی کیشنز مصنوعاتی پائپ لائن میں ہیں۔ ہم نئے سرمایہ کاروں کے لیے ادارے کا سرمایہ کھولنے کے لیے تیار ہیں جو نیوروٹیک کو ایک عالمی معیار کا نیوروماڈیولیشن ادارہ بنائیں گے۔”اس نئی پروڈکٹ کی مارکیٹ لانچ بیشتر یورپی ممالک میں مرحلہ بہ مرحلہ طے کی گئی ہے۔

نیوروٹیک ایس اے اور قحفی رگ کو تحریک دینے کے لیے ایڈونس طریقہ علاج کے بارے میں:

نیوروٹیک ایس اے یونیورسٹی کیتھولک دے لوویں (http://www.uclouvain.be) کا ادارہ ہے اور اسے SOPARTEC (http://www.sopartec.com)، VIVES (http://www.vivesfund.com) اور SRIW (http://www.sriw.be) کی جانب سے سرمایہ کاری ملتی ہے۔

اس کی پہلی کمرشل پروڈکٹ نیوروٹیک ADNS-300 دو کلیدی امتیاز پیش کرتی ہے: ADNS-300 ایک ریچارج ایبل بیٹری استعمال کرتی ہے اور آلہ نہ صرف رگ کو متحرک کرتا ہے بلکہ ایک جدید کف الیکٹروڈ استعمال کرتے ہوئے بائیں قحفی رگ میں سے اعصابی سرگرمی کا ریکارڈ بھی رکھتا ہے۔ محسوس کرنے کی یہ ایک مثال خصوصیت معالجین کو تحریک سے پیدا ہونے والے “پیچیدہ عمل امکانات” (CAP) کو پکڑنے کی سہولت دیتی ہے، جو ایک بہتر اور مخصوص علاج ممکن بناتی ہے۔

نیوروٹیک یورپ کے بہترین آلات سازوں کے منتخب کنسورشیم کے ساتھ تعاون کے ذریعے اپنی مصنوعات بناتا اور تیار کرتا ہے۔

ADNS اور ایڈونس مندرج تجارتی نشانات ہیں۔

ذریعہ: نیوروٹیک ایس اے

You May Also Like

Leave a Reply